שירותים לאזרח

מיתר רואה חשיבות עליונה לטיפול בפרט ובפניותיו. כחלק אינטגרלי ממתן השירותים, מעמידה מיתר מספר מוקדי שירות תחת הפעלת מנגנוני בקרה ופיקוח קפדניים.
  • המוקד הטלפוני – המוקד מאויש על ידי עשרות נציגות שירות אשר תפקידן לתת מענה מקצועי ואדיב לכל פונה בקשר לחובות בכל הרשויות. כל שיחה מתועדת במערכת הממוחשבת מתקדמת.
  • נציגות שירות ברשויות – נציגות שירות מספקות שירות פרונטאלי ושירות טלפוני. נציגות אלו  נמצאות בקשר רציף והדוק עם מוקד השירות הממוקם במשרדי החברה בפתח תקווה
  • מוקד פניות ציבור ומענה לפניות בכתב – מוקד זה מאויש ע"י עורכי דין וצוות מקצועי האמון על מתן מענה מהיר ענייני, מקצועי ומשפטי לכל הפונים.
  • מוקד קבלת קהל – למיתר סניפים הפזורים ברחבי הארץ בהם עמדות לקבלת קהל. עמדות אלו  מאוישות על ידי נציגי שירות מקצועיים בעלי הכשרה מתאימה. כל ביקור מתועד במערכת ממוחשבת.
  • מוקד תמיכה תכנית – כחלק אינטגראלי מאספקת השירותים המתקדמים, מפעילה מיתר מוקד שירות טכני מאויש בכל ימות השבוע ונותן מענה בזמן אמת לתקלות ומספק שירותי הדרכה למשתמשים.